gencwildewesten.reismee.nl

Durango.

Wat doe je op een relax dag ? Weinig. Ons vandaag zo ook gedragen. Het was er de dag ook helemaal naar. Schitterend weer. Volop zon. 9 uur uit bed en na de koffie met de bus, die bij de camping stopt, voor 1 dollar p.p. in 15 min. naar het centrum van Durango gegaan. Daar de tickets voor de treinreis van morgen opgehaald en verder door Main street gekuierd. Een doorgaande straat met een aantal historische panden en veel verkeer. Durango viel ons wat tegen. We hadden er meer van verwacht. Koffie met koek op en daarna weer met de bus terug. Om half 4 weer op de camping en in de zon zitten lezen

Cool
. Nu allebei een rode neus (en niet van de drank). Een Nederlandse vrouw kwam ons vertellen dat ze, komend vanuit het noorden, de afgelopen dagen alleen maar sneeuw hebben gehad. Laten wij nu net die kant op moeten. Niet iets om vrolijk van te worden maar we zien wel en als het echt tegen gaat zitten gooien we de route om. Vandaag voor de verandering eens macaroni gegeten en een paar herten over de camping voorbij zien gaan.

Nog even terugkomend op alle commotie rond de lantaarnpaal die ik geraakt heb ….die stond al zo scheef…de lamp brandde niet(was overdag)… mannelijkheid niks mis mee en ik ken heus de lengte wel…ik dacht echt niet aan 7 vrouwen… hoewel ..maar Bert en Jan . … ter geruststelling ….natuurlijk hebben we ons adres achter gelaten voor het geval dat … overigens leuk dat jullie meelezen Jan …en ik denk een stukje herkenning van sommige dingen.

José …geen wollen onderbroeken, maar een paar over elkaar geef ook een warm gevoel

Undecided

Gerrit …WIJ laten zo’n kadaver liggen ..jij zou dat natuurlijk niet doen …vriezer vol en scheelt weer wat uitgaven ….en natuurlijk hebben we een omvormer alleen werkt die niet als je stil staat of heb jij er 1 die dat wel kan ? Ik hoop wel dat die pet je past, hij is in ieder geval ruim genoeg te maken.

Melissa….. helemaal mee eens. Wil ik niets tegenin brengen.

Saskia ….is ook iets voor jullie …ik stel voor: mei-juni 2016 … in het verlengde van de korte trip daarvoor

Wink

Bert…kaas in m’n snor ? Nog nooit gehad. Dat duimen heeft niet geholpen. Wat een debacle. Er zit maar 1 ding op : PEC Zwolle een pak slaag geven, nou ja 0-1 is ook goed.

Carla …is een groot verschil ja. We zijn er uit…we kiezen dan toch voor de 35.

Mark…geen pinguïn, geen beren, geen Moose, geen puffins, geen orka’s, geen zeeotters, geen bultruggen enz.enz. wel wat vogels maar …de beren komen natuurlijk nog.

Gereden : 0 km. 19 gr.

Ju

Nou lekker hoor relax dag.
Groot gelijk.

Gerrit & Wilma

jammer dat Durango tegenvalt. In Silverton de herkansing. Daar wordt je netjes met de trein, die zich als (stoom)tram gaat gedragen midden in een winkelstraat met souvenirwinkeltjes gedropt.

Gerrit & Wilma

Omvormer doet het altijd. Kachel ook. Of heb je een heel goedkoop totaal uitgekleed campertje gevonden :)

Anneke

Leuk jullie ook ff gesproken te hebben!