gencwildewesten.reismee.nl

Camper ingeleverd.

Regen, regen, regen. Het viel vannacht weer met bakken naar beneden. Clazien werd wakker van een natte plek op haar kussen. Die bleek niet alleen op haar kussen te zitten. Kortom : een lek. Er sijpelde wat water vanaf de camperdakrand ons slaapgedeelte binnen. Met behulp van handdoeken en wat opschuiven naar de (mijn) droge plek toch de nacht nog redelijk doorgekomen. Na de vuil water tanks geleegd te hebben reden we om 9.45 de camping af, om een half uur later het terrein bij Cruise America op te rijden.

Smile
Een hele snelle inspectie werd gedaan. De camper werd in orde bevonden. Met een taxi (vaste prijs) via allerlei omwegen naar het hotel gebracht. Op de snelweg stond een lange file door een ernstig ongeluk dat vlakbij ons hotel had plaats gevonden. Bij het inchecken leek er een probleem te ontstaan omdat mijn naam niet als gast stond geregistreerd. Na een kwartier was men er uit. Voor -en achternaam waren verwisseld. In het hotel geluncht en besloten niet naar Denver Downtown te gaan omdat het nog steeds regende. Was niet erg. We konden de (grote) fitness ruimte in of gaan zwemmen maar hebben ervoor gekozen om op de hotelkamer te luieren. Ingecheckt voor de vlucht van morgen en onze boarding passen uitgeprint .

’s-Avonds in het restaurant gegeten. Morgen worden we om half 8 met de hotelshuttle naar het vliegveld gebracht.

Dit Crowne Plaza Denver International Airport hotel vinden we trouwens een aanrader,

Na thuiskomst op donderdag, we hopen om 06.30 uur te landen,zal nog een eindverslagje gemaakt worden.

Gereden : 27 km. 6 gr. brrrrr

Frown

enne .....

Ank .. geen uggs of wat dan ook ...weer veilig thuis komen moet voldoende zijn

Kiss
en die slagroom was maar een heel klein laagje Ju, de foto vertekend
Wink
...die eekhoornç als hij zich echt bij ons thuis gevoeld had dan had hij wel gaan zitten poepen toch ??
Laughing
en José ik weet dat Bert eigenlijk liever een plaatje heeft van een politieburo maar dat was in Golden zo saai.

carla

Goeie reis weer terug. Heb genoten elke morgen vroeg vanuit mijn bedje...ga het missen..gr

Kees

Wij hebben weer genoten van jullie verhaaltjes en hebben zo ook een beetje vakantiegevoel gekregen. Misschien moeten jullie een tv programma starten? "met G&C op reis"
Veilige thuisreis.
Gr. Tonny&Kees

Eric

welkom thuis

José en Bert

Jammer dat jullie vakantie met de nodige nattigheid wordt afgesloten. We hebben genoten van de prachtige verhalen en mooie foto's, waardoor we mooie indruk van jullie reis konden maken. Bedankt daarvoor.
Goeie terugreis en tot snel.

mark

Goede vlucht! Jammer dat het er weer op zit.

Gerrit & Wilma

Een goede terugreis. Volgende keer toch maar een camper van Moturis proberen.

Gerrit

Dat hotel heeft wat moeite met namen en data. Bij ons lag er ook een rekening op de mat omdat ze een verkeerde datum in hun systeem hadden staan. Kwam allemaal wel weer goed.

A3

Goede terugreis(zijn jullie al aan begonne) tot gauw

Melissa

Goede reis en tot snel!

Saskia

Jammer dat het er weer op zit. Het waren ook dit jaar weer leuke verhalen en foto's. Goede terugvlucht en tot binnenkort!!