gencwildewesten.reismee.nl

The Garden of the Gods.

De zon scheen weer lekker toen we wakker werden. Clazien wist gelijk te melden dat ze een bruine beer gezien had die met mij in gevecht was gegaan. Ik was gewond aan mijn buik maar wilde niet naar de dokter. Ik heb de beer wel weggejaagd. Meer details over dit gevecht en de rol van Clazien, die toe stond te kijken hoe ik bijna opgevreten werd, zijn niet bekend. Als eerste bezigheid gekeken wat Feijenoord gedaan had tegen PEC. Nou daar wordt je niet vrolijk van.

Cry
Een eekhoorn hipte rond de camper. Leuk voor een foto. Clazien zocht contact met de pluimstaart die natuurlijk dacht wat lekkers te krijgen. Hij hipte op de (ontbijt)tafel en ging op weg naar de boter, maar kreeg natuurlijk niets. Uit frustratie of wat dan ook besloot ie op het tafelblad te gaan zitten piesen en verdween snel, een natte plek op de tafel achter latend.
Surprised
Aan de andere kant van de tafel ons ontbijtje genuttigd. Daarna op weg naar the Garden of the Gods. Dit park is gratis toegankelijk. We waren niet de enigen die op deze zondag op dat idee gekomen waren. Eerst bij het Visitor Center, buiten het park,
een plattegrond opgehaald en toen weer terug en aangesloten in de file. Een rondje gereden maar natuurlijk geen plek te vinden op een P. Weer terug gegaan naar het VC en daar de camper geparkeerd. Clazien had geen trek om tussen de rode rotsen te struinen en bleef achter bij de camper. Om 11 uur vertrokken en precies 3 uur later was ik weer terug bij de camper. Een paar trails gelopen, tussen en over rotsen. Op diverse plaatsen gewaarschuwd voor ratelslangen. Getwijfeld of ik naar de Balanced Rock zou lopen omdat die een heel eind uit de slinger lag. Toch maar gedaan. De zon was inmiddels verdwenen en er vielen wat spetters. Gegeten in de camper en terug naar de camping die een stuk leger was dan toen we gisteren aankwamen. Verder wat zitten lezen. Het was bewolkt. Een enkele keer kwam de zon heel even door. De keu nog een keer aangestoken en daarna ons avondprogramma gevolgd: lezen, verslag maken, foto’s bekijken en muziek luisteren en tussen de bedrijven door koffie en een wijntje drinken. Daarna naar bed.

Gereden: 18 km. 18 gr.

ranger was inderdaad toffe vent maar dat vond hij van mij natuurlijk ook

Innocent

Reacties

Reacties

Bert

Is er geen dierentuin in de buurt waar jullie beren kunnen gaan kijken. Mogelijk geeft dat wat rust.
Een prachtig park en erg mooie foto's daarvan.
Sinds jullie weg zijn is het niets meer met Feijenoord. Kom op tijd terug voor de nacompetitie. Wij gaan morgen de vreugde van Barca bekijken.
Geniet ze.

nely van eijk

Prachtige reis weer he? Geniet er maar enorm van, jammer van de beren, en Gert wat ben jij een wandelaar geworden zeg!
lieve groeten voor jullie van wim en mij.

Judith

Ik denk dat de eekhoorn zich enorm thuis voelde bij jullie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!