gencwildewesten.reismee.nl

Winterlandschap.

Wat een prachtig stuk weg hebben we vanmorgen gereden. De 550 tussen Durango en Ouray : echt mooi. Een behoorlijke klim omhoog en naarmate we hoger kwamen hoe meer sneeuw we zagen. Schitterend rijden , mede omdat er geen vlok op de rijbaan lag. Op de Molas pas (3325 m.) gestopt. Stoeltjes uitgeklapt en voor de camper, in de zon, te midden van de sneeuw een kop koffie gedronken. Hier Nederlanders gesproken die hetzelfde hadden gedaan. Wat info. uitgewisseld en een beetje afwasmiddel gekregen. Ons flesje is een paar dagen geleden gedeeltelijk leeg gelopen in het keukenkastje. Daarna verder. Silverton rechts van ons laten liggen want daar waren we gisteren al geweest. Overigens was het eerst de bedoeling om te gaan staan op een natuurcamping bij het Molas Lake (tip van Gerrit en Wilma). Die was nog niet in bedrijf en lag ook helemaal onder de sneeuw. Zowel bij het stijgen als dalen met de camper op de middenstreep gereden omdat de afgronden rechts naast Clazien wel heel steil en diep waren en een vangrail ontbrak. Beetje eng vond ze het soms. In Ouray gestopt en door de, doorgaande, winkelstraat gelopen. Ouray wordt ook wel klein Zwitserland (of America) genoemd. Veel Zwitsers aandoende chalets e.d. Omdat het lunchtijd was ook gelijk maar in een restaurant wat gegeten. Na Ouray is de 550 vlak. Op de KOA camping in Montrose een plek voor 2 nachten geboekt. Het was vandaag echt schitterend weer. Om 2 uur zaten we in de zon die, tot hij onder ging, op onze plek bleef schijnen. Misschien voorlopig de laatste zonnige dag. Het weer voor de komende dagen wordt gewoon wat minder.

Gereden : 168 km. 21 gr.

Bert

Jullie verhaal en foto's zien er verschrikkelijk
mooi uit.

Karin

Je had toch ook gewoon wat afwasmiddel kunnen kopen?

Gerrit & Wilma

Over The million dollar highway gereden. Niet vanwege de prijs maar vanwege het uitzicht zo genoemd.
Een natuurcamping bij het Molas lake ken ik niet. Wel bij Silverton een mooi plekje voor de juiste prijs.
En met dat afwasmiddel groot gelijk, wij lopen ook altijd flessen waar een klein beetje uit is uit te delen.

Nico & Anita

Mooie verhalen / prachtige foto's!

Ju

Nou idd Ka.
Alhoewel het een kostenbesparing kan zijn ivm de souvenirs.

Wout en Gerda

'natuurcamping'????